ISO 10002 Müşteri Şikâyetleri Yönetim Sistemi

ISO 10002 MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ YÖNETİM SİSTEMİ EĞİTİMİ

 

EĞİTİMİN AMACI

 

İyi bir Şikayet Yönetimi Sistemi, başarılı işletmeler için müşterilerin gereksinimlerini yönetmek ve markalarını korumak açısından önemli gerekliliklerden biridir. ISO10002 standardı, bunu sağlamayı hedefleyen kuruluşlara yönelik kılavuzluk bilgilerini içerir.

Bu eğitim programı, müşteri memnuniyeti ve müşteri şikayetlerinin yönetimi kavramları konusunda katılımcılara yeni ufuklar açmayı ve ISO 10002 standardı şartlarını açıklamayı hedefler.

 

EĞİTİMİN İÇERİĞİ

 

•  Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Kavramı,

•  Kalite yönetim sistem standartları,

•  ISO 10002 standardının tarihçesi,

•  ISO 9000 Standartlarıyla ilişkiler,

•  ISO 10002 standart şartları,

•  Müşteri Şikayetleri Yönetim Sisteminin kurulması,

•  Pratik çalışmalar ve egzersizler,

•  Sistemin kurulmasında ve uygulanmasında karşılaşılan sorunlar ve çözüm yolları.

 

EĞİTİM SÜRESİ

 

Şirketimiz tarafından ISO 10002 Eğitimi için öngörülen süre 2 gündür. 

Eğitim Adı : ISO 10002 Müşteri Şikâyetleri Yönetim Sistemi
Eğitim Tarihi :
Adınız Soyadınız :
Şirket Adınız :
Göreviniz :
Telefon Numaranız :
E-Posta Adresiniz :
Notunuz :

DUYURULAR

E-BÜLTEN KAYIT

Tüm gelişmelerden haberdar olun.

KURUMSAL

DANIŞMANLIK

EĞİTİM

DENETİM